با نزدیک شدن به فصل بهار، بیش‌تر افراد به فکر تهیه لباس‌‏هایی براساس مد روز و متناسب با این فصل هستند. توجه به نکاتی از جمله رنگ‏‌های مناسب فصل بهار، طرح‏‌های امروزی، استفاده از اکسسوری مناسب  و... می‏‌تواند تاثیر بی‏‌نظیری در استایل شما داشته باشد.

انتخاب شال، روسری، کیف و کفش دستدوز در زیبایی استایل شما تاثیر قابل توجهی دارد. شما می‌‏توانید با مراجعه به سایت چهرک نریمانی می‌توانید از به‏‌روزترین ایده‏‌ها و مدل‏‌های مانتو مزونی این سایت اطلاع یافته و بهترین و جدید ترین استایل بهاری زنانه و دخترانه را انتخاب کنید.

 

استایل بهاری زنانه

فصل بهار، به زیبایی و شروعی مجدد شناخته می‌شود. به همین دلیل انتخاب استایلی مناسب در شروع این فصل اهمیت بسیاری دارد. برای انتخاب بهترین استایل بهاری دخترانه باید به نکاتی توجه کنید. در ادامه نکاتی را بیان می‌کنیم تا بتوانید در این فصل استایلی منحصر‌به‌فرد نسبت به سایر افراد داشته باشید. همچنین برای خرید و مشاهده جدیدترین مدل‌های کالکشن مانتو بهاره کلیک کنید.

توجه به انتخاب رنگ

برخی رنگ‏‌ها بیان‌کننده فصل پرطراوت بهار هستند. به همین دلیل استفاده از این رنگ‏ها در بهار بیش‌تر از بقیه فصول سال به چشم می‏خورد. به عنوان مثال رنگ سفید طی چند سال اخیر عضو ثابت استایل‏ بهاری زنانه و دخترانه بوده است. برای جلوگیری از یکنواختی رنگ سفید در استایل خود می‏‌توانید آن را با بسیاری از رنگ‏ها با توجه به سلیقه شخصی خود هماهنگ کنید. علاوه‌بر این رنگ، رنگ‌های نود مثل کرمی، بژ و ... نیز گزینه‏‌ای مناسب برای این فصل هستند.

لباس های خرج کار

طرح‌های ظریف و جزئی که به خرج‌کاری معروف هستند، جایگاه خاصی در صنعت مد پیدا کرده‌اند. این موضوع امکان طراحی مدل‏‌هایی زیبا را برای استایل بهاری زنانه و دخترانه فراهم کرده است. در واقع اضافه کردن چند خرج‌کار روی لباس نه تنها آن را به طرحی به‌روز و جذاب تبدیل می‏‌کند، بلکه می‏تواند برای استایل زنانه بهاری گزینه‏‌ای بسیار مناسب و شیک باشد.

لباس و مانتو های برش دار

مدل‏‌های برش‏دار نیز یکی از طرح‏‌های پرطرفدار امروزی بوده که برای همه بانوان با هر پوششی قابل استفاده است. ایجاد برش در طرح دوخت و استفاده ترکیبی از دو یا چند مدل پارچه نه تنها برای لباس‏‌های مهمانی مناسب است بلکه برای روسری نیز کاربرد بسیاری دارد.

مانتو های دامنی

مانتو دامنی یکی از بهترین گزینه‌های فصل بهار برای بانوان شیک‎‏پوش است. این مدل مانتو در دو طرح سرهمی و دوتکه جداگانه وجود دارد. در طراحی مانتو دامنی می‏توان تکنیک‏‌های خرج‌کاری و ایجاد برش‏های متفاوت به کار برده و طراحی بی‌نظیری را برای مانتو ایجاد کرد.

کت و شلوار اورسایز با رنگ های خنثی و نود

رنگ‏‌های نود یکی از بهترین انتخاب‏‌ها برای فصل بهار هستند. استفاده از این رنگ‏‌ها در لباس‏‌هایی مانند کت‌وشلوار اورسایز، جلوه بی‏نظیری در استایل شما ایجاد خواهد کرد. این استایل برای هر سنی مناسب بوده و از جمله شیک‏‌ترین استایل بهاری زنانه و دخترانه محسوب می‏‌شود.

مانتو های آزاد

این مدل مانتوها با جنس پارچه خنک برای فصل بهار بسیار پرکاربرد هستند. از مزیت‌های استفاده از مانتوهای آزاد در طرح‏‌های کوتاه و بلند برای استایل بهاری زنانه، می‌توان به هماهنگی آن با هر مدل کیف و کفش اسپرت و رسمی اشاره کرد. بنابراین با استفاده از این مانتو‌ها دست شما در انتخاب استایل‌های مختلف باز است.

 

مانتو شلوار بهاره

 

مانتو های گیپور

این مدل مانتو از جمله طرح‌‏های مجلسی شناخته می‌شود. استفاده از مانتو گیپور میان بانوانی که از مانتوهای پرکار و شلوغ خسته شده‌اند، بسیار پرطرفدار است. انتخاب انواع طرح‏های مانتو گیپور تاثیری شگفت‏‌انگیز در استایل بهاری شما ایجاد می‌کند.

استفاده از دامن شلواری

استفاده از دامن‌شلواری با مانتوهای آزاد و جلو باز همرنگ، از محبوب‌‏ترین استایل‏ بهاری زنانه و دخترانه شناخته می‌‏شود. بنابراین اگر قصد ایجاد استایلی زیبا و منحصر‌به‌فرد را در فصل بهار دارید، از پوشیدن دامن‌شلواری غافل نشوید. دامن‌شلواری می‌تواند استایلی بسیار متفاوت را برای شما به ارمغان آورد.

شال و روسری‏ با طرح های چاپی

شال و روسری با طرح‌‏های متنوع چاپی در رنگ‏های متفاوت، برای هر فصلی مناسب هستند. همچنین به دلیل تنوع طرح می‏‌توان آن‏ها را با مانتوهای مختلف هماهنگ کرد. ترکیب این نوع از شال و روسری‌‏ها با استایل بهاری، زیبایی استایل شما را دوچندان می‌کند.

استفاده از کیف های طرح دار

در کنار شال و روسری‏‌های رنگی و چاپی، استفاده از کیف‏‌های طرح‏دار بندی یا دوشی نیز جلوه‌ای خاص به استایل شما می‏‌بخشد. کیف‏‌های طرح‌‏دار را به دلیل تنوع رنگ می‌‏توانید به راحتی با کفش‌‏های روشن، مانتوهای جلو باز و حتی پانچوها ست کنید.

 

استایل بهاری دخترانه

فصل بهار، فصل رنگ‌هاست و فرصتی برای پوشیدن بهترین لباس‌های بهاری است. پس بهتر است پالتوها و کاپشن‌های زمستانی را کنار گذاشته و به فکر پیراهن‌ها و مانتو بهاری باشید. فصل بهار پر از لباس‌های شیک و متنوع است و انتخاب‌های زیادی برای شما وجود دارد.

ظرافت و زیبایی فصل بهار امکان ایجاد بهترین استایل را برای دختران فراهم می‌کند. اگر قصد دارید در این فصل استایلی متفاوت نسبت به هم سن‌وسال‌های خود داشته باشید، توجه به نکات اشاره شده در ادامه اهمیت بسیار زیادی دارد.

استفاده از رنگ‏ سال

تهیه لباس با رنگ سال انتخابی ایده‏آل برای نوجوانان و بانوان جوان است. در واقع برای داشتن بهترین استایل بهاری زنانه و دخترانه ‏می‌‏توانید رنگ منتخب سال را در استایل مورد نظر خود بگنجانید. همچنین می‏توانید با ترکیب خلاقانه رنگ سال و رنگ‏های مناسب با آن، استایلی خاص و منحصر‌به فرد را تجربه کنید.

مانتو ‏های جلو باز

این مدل مانتوها از جمله مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای فصول بهار هستند. از مزیت‌های این مدل مانتو می‌توان به هماهنگ کردن آن با انواع جین‏ها مانند مام استایل، جذب و دمپا اشاره کرد. همچنین استفاده از تیشرت‏‌های ساده با رنگ‏های سیاه یا سفید در زیر مانتو جلو باز، ظاهری شیک برای شما ایجاد می‌کند.

 

استنایل بهاره دخترونه

 

مانتو هایی با جنس کبریتی

این جنس مانتوها متناسب با هوا خنک بهار بوده که با انتخاب رنگی مناسب مانند رنگ‌‏های روشن، گرم، نود و خنثی برای این جنس می‏‌توانید استایل بهاری دخترانه فوق‏‌العاده‏ای داشته باشید.

استفاده از کت جین

استفاده از کت جین از گزینه‌‏های مناسب استایل بهاری دخترانه اسپرت است که هیچ‏گاه از مد نمی‏‌افتد. کت‏های جین با رنگ‏‌های تیره قابلیت ست شدن با انواع شلوار و کفش را دارند. این کت‌ها با ظاهری شیکی که دارند، تاثیر قابل‌توجهی در استایل شما ایجاد می‌کنند.

لباس های عروسکی پفی و انواع شومیز

لباس‌های عروسکی با آستین‏‌های پفی انتخابی مناسب برای استایل دخترانه هستند. همچنین شومیزها نیز از جمله راحت‏‌ترین و بهترین لباس‏های بهاری بوده که ست کردن آن‌ها با شلوار جین ساده یا دامنی گل‏دار بسیار آسان است.

از جذابیت لباس های راه راه غاقل نشوید

طرح راه راه سفید و مشکی به عنوان سبکی فرانسوی، انتخابی بسیار مناسب برای داشتن استایل شیک و دخترانه است. همچنین طرح راه راه آبی و سفید نیز از جمله مواردی است که نمی‏توان از زیبایی منحصربه‌فرد آن چشم‌پوشی کرد. این طرح هم برای لباس‏های دخترانه و هم مانتوهای بهاری دخترانه و زنانه پرکاربرد است.

از پارچه های گل دار استفاده کنید

پارچه‏‌های گل‏دار و رنگارنگ طراوت و شادابی خاصی را به استایل بهاری شما خواهند بخشید. بنابراین شما می‏‌توانید با استفاده از این مدل پارچه‌‏ها، بهترین استایل بهاری زنانه و دخترانه را در برنامه خود قرار دهید.

توجه به انتخاب رنگ، عاملی موثر در استایل بهاری

از آن‌جایی که هر فصل رنگ‏‌های خاص خود را دارد، توجه به انتخاب رنگی متناسب با فصل از مهم‏ترین مواردی است که باید برای داشتن بهترین استایل بهاری زنانه و دخترانه به آن توجه کرد. در واقع توجه به رنگ‏ها سبب تاثیرگذاری بسیاری در استایل شما می‌شود.

رنگ‏‌های روشن و گرم مانند قرمز، نارنجی، زرد و سبز برای فصل بهار مناسب هستند. البته توجه داشته باشید که در استفاده از این رنگ‏‌ها برای استایل بهاری خود زیاده‌روی نکنید. بنابراین بهتر است این رنگ‏ها را مطابق با اصول ست کردن لباس با رنگ دیگر بخش‏های استایل خود هماهنگ کنید.

رنگ سبز برای استایل بهاری از جمله رنگ‏های پرطرفدار است که در بین طیف گسترده این رنگ، سبز پاستیلی که نوعی رنگ روشن و ملایم است، بیشتر ترند شده و از زیبایی بی‌‏نظیری نیز برخوردار است. شما می‏توانید انواع مختلف رنگ سبز را با رنگ‏‌هایی با کنتراست بالا مانند سورمه‎‏ای به راحتی ست کنید.

رنگ صورتی نیز انتخابی مناسب برای استایل بهاری دخترانه است. صورتی دارای طیف متنوع با کنتراست‏‌های مختلف بوده که در بین آن‏ها صورتی ملایم دارای شادابی فوق‏‌العاده‏ای است. ترکیب رنگ صورتی با رنگ‏های خنثی مانند ترکیب سفید و صورتی یا طوسی و صورتی جلوه‏ای خاص‏ به استایل بهاری شما خواهد بخشید. علاوه‌بر رنگ‌های اشاره شده، رنگ‏های نود از جمله طیف کرمی و شیری، بژ، قهوه‏ای و رنگ‏های خنثی مانند سفید، طیف خاکستری و طوسی نیز از جلوه‏ای بی‏نظیر برخوردار بوده و استایل شما را شیک و کلاسیک خواهند کرد.

کیف و کفش ست با رنگ های روشن را امتحان کنید

کیف و کفش از دیگر فاکتور‏های مهم در استایل بهاری زنانه و دخترانه به شمار می آیند که در صورت هماهنگ شدن با دیگر اجزا استایل، تاثیر قابل توجهی در ظاهر شما خواهند داشت. برای فصل بهار توصیه می‌‏شود کیف و کفش‌‏هایی با رنگ‌های روشن را در استایل بهاری خود جای دهید.

تاثیرات اکسسوری در داشتن استایلی جذاب

هر فصل اکسسوری خاص خود را دارد. استفاده از اکسسوری مناسب فصل، زیبایی استایل شما را چندین برابر خواهد کرد. بنابراین با شروع فصل بهار، علاوه بر لباس‏های بهاری به اکسسوری مخصوص بهار نیز نیاز داریم. کلاه، عینک آفتابی، گردنبندهای چند لایه و گوشواره‌های حلقوی گزینه‏‌های مناسبی برای یک استایل بهاری زنانه و دخترانه شیک هستند.

اگر از آن دسته افراد علاقه‌مند به استفاده از کلاه هستید، توصیه می‏شود برای فصل بهار از کلاه‏‌هایی با حاشیه پهن، سبک و رنگ روشن استفاده کنید. عینک آفتابی نیز علاوه‌بر نقش مهم آن در محافظت از چشم‏ها، یک اکسسوری ضروری برای استایل بهاری است. برای تاثیرگذاری بیش‌تر عینک بر استایل خود می‌توانید از عینک‌های ترند شده استفاده کنید. همچنین گردنبندهای چند لایه و آویزدار در رنگ‌های طلایی و نقره‏ای به همراه گوشواره‏های حلقوی ساده و کلاسیک از دیگر ترندهای اکسسوری دنیا مد بوده و انتخابی مناسب برای استایل بهاری محسوب می‌شوند.

 

سخن پایانی

برای داشتن استایلی بهاری جذاب کافی است کمی دقت و خلاقیت به خرج دهید. همچنین رعایت هر یک از نکات اشاره شده به شما کمک خواهد کرد که بهترین و جدیدترین استایل بهاری زنانه و دخترانه را داشته باشید. برای داشتن استایلی مناسب می‏‌توانید به سایت چهرک نریمانی که در زمینه مانتو و لباس‌های مزونی فعالیت دارد، مراجعه کرده و به کمک طرح‏‌های فوق‏ العاده این سایت بهترین استایل بهاری را برای خود رقم بزنید. همچنین می‏‌توانید برای ست کردن شال و روسری یا کیف و کفش از وب‏سایت چهرک نریمانی کمک بگیرید.


 

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید